fredag, mars 13, 2009

Slutet på arbetsveckan..

Jajamensan det är det idag..FREDAG...Idag var det verkligen skönt att gå hem tidigt kände jag. Varit allmänt lite småtrött hela veckan,tror det är för att man inte har haft en lugn stund, har gått i ett hela tiden, från man har börjat jobba på dagen o sen när man kommer hem. Så ja dendär soffan har inte haft mycket besök denna veckan.
Men jag ska allvarligt erkänna att i måndags somnade jag o sov i 1,5 timme, bara slocknade sådär...men lite tur kanske. Man skulle sitta på föreläsning på kvällen 18-21, då är det ju bättre o sova hemma än där..hehe..
Annars har det inte hänt sådär vansinnigt mycket "viktiga" saker. Nästa vecka ska jag till läkaren med mitt knä, det vill ju inte som jag vill...igen..(känns det som) Har opererat det 2 ggr innan så man hoppas egentligen inte det är nåt igen...Men var hos läkaren på vårdcentralen innan jul med det..o ja det var ju inte bra sa hon ju.Ligamentet, ledband i knät trodde hon det var...Blev skickad till röntgen men där såg de inget...Å nu några veckor in på det nya året så var det dags igen...Så nu har jag fått en tid till ortopeden...äntligen! Återkommer med info när jag har varit där.
I helgen som kommer ska jag o Magnus åka ner till mina föräldrar i Varberg. Där jag är uppväxt. Det ska bli kul, har inte varit hemma sen 1 veckan i januari. Åker redan ikväll, skönt o slippa stressa ner imon.
Så trevlig helg säger jag till alla så hörs vi nästa veckan....KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar