lördag, juni 02, 2012

Mysdag...

Lördag och helgen är kommen till oss igen, veckorna springer iväg nu igen, vet inte hur man ska stoppa dom riktigt...
Idag har vi varit i Anderstorp, på motorbanan och TTA, biltävling...Det kom ju sig så bra att både jag och Magnus vann biljetter dit bara av en slump kan man väl säga lite. Till tävlingen idag så var det en tävling i Värnamo Nyheter i lördags om att vinna biljetter, det var en fråga om handlade om banan, och klok som man är och kunna svaret skickade in och Magnus gjorde likadant...Vi skulle få reda på som i tisdags om vi hade vunnit eller inte, vi hörde inget. I onsdags fick jag ett mess, GRATTIS, du har vunnit 2 biljetter till nationaldagsracet i Anderstorp på lördag, jippi sa jag till mig själv och ringde Magnus, då svarar han , ja jag har vunnit 2 biljetter till Anderstorp, men hallå det har jag med, så ja följden blev att vi helt plötsligt stod där med 4 biljetter =) Någon gång ska man ju ha TUR!!!...


Medans vi var på Anderstorp Raceway så hände det saker hemma hos oss =)

När vi åkte hemifrån på förmiddagen såg det ut såhär.


När vi kom hem på eftermiddagen såg det ut såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar