fredag, december 09, 2011

HERMAN...

ÄNTLIGEN säger ni säkert till er själva nu =) Nu kommer det bilder på våran lilla guldklimp som fått namnet Herman Mikael Berntsson, 2635g och 49 lång, stora killen för att vara född 1,5 månad för tidigt ca...

Någon större förlossningsberättelse vet jag inte om det kommer att bli för det var nog en liten racerkille som kom till världen den 18 nov 2011.
Från det att vi kom in till förlossningen tills Herman var ute så tog det nästan exakt 1 timme. Jag var i stort sett öppen helt när jag kom in, barnmorskan sa lite som så att jag hade nog haft lite "egenvård" hemma med ett leende på läpparna =)

17.50 kom vi in till förlossningen, 18.15 kom mina första krystvärkar, 18.44 kom det ut en liten underbar guldklimp som får bära namnet Herman.




Här är Herman ca 2,5 vecka...

1 kommentar:

  1. Vilken liten sötis han är. Ska bli så roligt att få träffa er om ett par veckor :)
    Kram

    SvaraRadera