fredag, december 16, 2011

Det går framåt...

Ja det gör det kan man säga, alltid positivt =) Vårt badrum är nu äntligen klart, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller vad säger man. Vi börjar väl komma något sånär i ordning i huset med, går och småplockar medans lilleman sover men ibland intar även jag till att vila lite, det behövs kan jag säga, har hänt mycket på bara en månad.

Allting har varit lugnt med Herman, han växer och fodras som han ska, dagarna bara springer förbi. Det som varit var väl att mitt upp i allt när vi kom hem så blev jag dålig och fick ligga inne på kirurg en natt för observation, upptäckt gallsten och inflammation på gallblåsan, så nu ligger man på kontroller och efter jul gör jag nya prover och därefter tar läkarna nya beslut om vad som ska göras, låta det vara eller ta bort stenarna.


Här får ni en liten bild på tvättställsmöblen

1 kommentar:

  1. Ja tänk så mycket som kan hända. Känner du dig bättre? Jag hade nog lite ont av gallan när jag var gravid med Clara. vet att det gjorde sjukt ont i magen. Ser så klart fram emot att se hemmet med, men mest Herman ;)

    Kram

    SvaraRadera