lördag, september 17, 2011

Lördag...























Gårdagen bjöd på pajernas kväll, fast en har vi sparat till lördagsmyset ;) Efter gårdagens arbetsdag började jag förberedda kvällsmaten, det skulle bli tacopaj, mumsigt och enkelt. T o m så enkelt att man kan förberedda den innan och sen sätta in den i ugnen när magen kurrar, kanske helst innan, hehe..


Sen i veckan så blev jag så sugen på äppelsmulpaj, så ja det blev ett resultat av den oxå, men den har inte kommit ner i magen än, gör det denna kvällen och om en stund, då Magnus är ute med Erna på motionspromenad (har lite svårt att "hänga med" i det tempot nu)


Annars så är allting bara bra här med familen , inget att klaga på tycker jag. Jag och bebisen mår bra, var hos barnmorskan för en vecka sen cirkus och allting vara bara bra. Det jag inte kan fatta är vart veckorna tar vägen, går in i vecka 26 nästa vecka, hua...upploppet börjar närma sig ;) Men det är helt underbart, tänk att man ska få en liten knodd, det är helt ofattbart när man tänker efter, men så är det och ingen är gladare än vi =)


Husplaneringen går framåt oxå, vi har börjar att kika runt på lite saker, en badrumsplanering är gjord t ex, tror det blir superbra..Tack Peter!!!... 1:a oktober är det väl planerat att vi blir husägare och det ska bli riktigt coolt...mycket inspirationsbilder är inom huvudet kan jag säga ;)


Hoppas ni alla har haft en mysig Lördag!!!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar