måndag, januari 19, 2009

Köttfärssås, Ananaspaj o Dans...

SCOTTS för hela slanten...

Men dagen började först med att min bror o hans polare kom hit, sen stack de vidare med Magnus i spetsen till garaget o pillade lite med den lilla bilen... En annan var hemma o förberedde maten till de kom hem..Jag gjorde det lätt för mig, köttfärssås..Du vet man behöver ju inte ställa sig o göra det märkvärdigt om det inte behövs, hihi..
Sen tog jag mig o gjorde en Ananaspaj, mums...gotti gotti...


Klockan 20.00 bar det av till gisleparken , vi tog bussen dit..Det var nog det smidigaste som vi gjort..stannade precis utanför..Sen var det bara till att ställa sig i kön in dansgolvet =) Men vem offrade inte o frysa lite när man skulle värma upp o lyssna på Scotts...



De började spela o dansgolvet bara fylldes på på några sekunder, en annan tog det lugnt de första låtarna..Utan bara satt o njöt utav att det spelade så fruktansvärt bra...o klart man slängde ett öga mot medlemmarna oxå, hihi..Blandade låtar, nya som gamla, covers m.m...Ja kvällen var helt underbart bra...Å sist men inte minst...nu är skivan ännu bättre när den går i skivspelaren hemma...Det går knappt att undgå att ta några steg på vardagsrumsgolvet *ler*...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar