lördag, januari 24, 2009

"Hundvakt"

Stämmer ganska bra får jag säga..Denna helgen har jag o Magnus varit "hundvakter"...kan kanske inte kalla det riktigt för det därför kommer hartassarna runt ordet...Hmm..man kanske mer ska säga "på prov"..
Vi kanske ska ta över denna hund från Magnus halvbrors hem...Skriver inget varför, utan det är utav personliga själ..
Så ja vi bestämde oss för att vi försöker o se om vi vill ha hund igen, fick avliva våran lilla Azzi för lite mer än ett år sen =( Så nu på senare dagar har vi pratat ganska mycket om vovve igen..Man saknar det enormt kan jag säga..Vi kanske såg lite tillfälle i akt om vi var så sugna på o ha en liten vovve hemma, om vi har tid, ork m.m...O sen såg jag oxå på tillfället om jag tål hund eller inte...
Synd o gå o köpa en hund för ett ex antal tusen o sen kanske behöver lämna bort den...Nä inget sånt...
Så denna helgen har gått åt till att "lära känna"...Har gått, eller går bra får jag säga...Han är hur go som helst, måste ju kramas lite iaf, hihi... Å en så länge är det lungt, ingen kli än på
mig...skönt...

Nogger heter jag o jag har varit hemma hos Lizette o Magnus o busat i helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar