fredag, december 17, 2010

Lugnt...

Ja denna helgen blir lugn som i graven, ingenting planerat och tur är väl det...Har gått och dragit på mig en sån förkylning, igen...Men sist i början på november då var det mest halsen så jag trodde jag hade dragit på mig halsfluss, men var hos doktorn och det visade ingenting...
Så ja nu ska jag väl då dras med näsan istället...men men sånt är livet...Hoppas det är över till tomten kommer iaf ;)
Så idag var det skönt att säga trevlig helg till sina kollegor vid halv ett och kunna gå hemåt, skönt..
Apropå skönt, visst är det härligt ute...Ännu mera norrlandsmjäll kom igår, och jag tittar ut nu och ser att det flyger lite flingor igen ;)
Å sen är det inte lika kallt längre, det var som i morse när jag var ute med vovvsen strax efter åtta, det var verkligen så man inte ville gå in, det var så härligt och alldeles knäpptyst, helt fantastiskt...
Vad ska ni hitta på en helg som denna?

1 kommentar:

  1. Va skönt med en lugn helg, så har vi haft det idag och det behövde jag verkligen :) Imorgon ska vi på julbord och på söndag hoppas jag att pappa har huggit en gran åt oss :)

    Trevlig helg och krya på dig!

    SvaraRadera