onsdag, februari 04, 2009

Onsdag mitt i veckan...

Då var det lilla lördag idag o Onsdag mitt i veckan...Så vad händer här på dagarna, ja det kan man undra...Jobb o jobb o jobb...Jobbade kort dag idag slutade strax efter 12, helt underbart... Ja speciellt idag, var inte alls pigg på morgonen, lite sjukdom som spökar tror jag.Men vad gör man inte för jobbet, hmm...Sen kostar det ju så mycket o vara hemma,(kanske har det kommit lite småländsk blod i mig)hehe.. om man ändå kanske klarar av o vara på jobbet o "göra det man ska" så kan man ju försöka iaf ;) Men jag får väl säga att det gick ganska hyfsat ändå , bara till att bita ihop o se glad o pigg ut. Men det var soffan som blev en liten stund när man kom hem, o det var skönt...


Annars så har jag inte gjort så mycket , lagat mat, tvättat...ja sånt som måste göras. Ja just det, vi har eller Magnus har hämtat våran första nya kökslucka. Har fått en som vi ska prova o se om det blev som vi tänkt o ja kan tänkas det blir riktigt bra, bildbevis kommer senare eller varför inte titta ner på dessa två bilder =) Man kanske inte ser mönstret så bra, men ska försöka ta en bättre bild nästa gång...Det som saknas här är handtag på...O ja ni kanske ser gammal o ny lucka =)
Egentillverkning av luckor, eller utav en möbelsnickare, men egenritat mönster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar