onsdag, augusti 24, 2011

Sista dagarna..

Då kör vi racet på sista dagarna på ledigheten, känns ändå skönt att komma igång igen att börja jobba. Jag som kanske trodde att jag skulle "hanka" mig fram på småvik och strödagar hösten så länge som jag orka, men icke sa nicke. Ett vikariat i 10 veckor på en förskola i värnamo blev det, heltid dessutom, inte fy skam när man vet att man ska gå hemma sen, vi får väl se hur länge jag orkar, så lääänge som möjligt hoppas jag, men man ska aldrig säg aldrig. Den ena dagen är inte säkert den andra likt.


Men om man ska uppdatera lite om mig så mår jag fortfarande fantastiskt bra, börjar kanske bli lite mera "otymplig" eller jag hur man ska uttrycka det. Man är kanske inte den smidigaste om man säger så.

Tiden går fort iaf, vecka 22 är jag inne i nu, vecka 23 går jag in i på måndag. I vecka 22 är kroppslängden omkring 22 cm (huvud/stjärt) och vikten i medeltal är 510g.


Sen gör vi självklart lite uppdateringar om hur vi hade det i Holland, JÄTTEBRA får jag säga, det var en lyckad helg, vi tog med oss en 4:e och en 3:e plats hem, Magnus är jättenöjd. Härlig avslutning på hans säsong detta året.






Självklart var våran maskot med =)

2 kommentarer:

  1. Riktigt hundjobb att vara däck schäf(er)...

    SvaraRadera
  2. Där ser man, vilken resa med stora vinster :)
    Härligt att kunna ha med sig vovven.
    Ser fram emot måndag :)

    Kram!

    SvaraRadera