söndag, januari 16, 2011

Jaha...

Då vart denna helgen över och vad har man gjort...Nada!!!...känns det som iaf...Men säkert som ni alla där ute gör saker stora som små, speciellt de små sakerna man går och gör. Plockar här och plockar där, torkar här och torkar där, lagar mat, plockar undan..Som nu kom jag på , men herregud satte jag inte igång diskmaskinen, la i en tablett men tryckte inte på den.
Jaja jag som trodde att jag bara fyllde 26 år...Annars har det varit lugnt,
Denna eftermiddag/kväll har avslutats med att titta på hockey Skillingaryd-Kallinge och självklart vann hemmalaget med 4-3.
Tv-tittandet avslutas med ett avsnitt Morden i Midsomer...


Bilden hämtad från svt.se

1 kommentar:

  1. Visst blir det en hel del små saker gjorda under dagarna, tycker jag går och plockar leksaker från morgon till kväll :)

    Ska bli kul att ses på torsdag :)
    Kram!

    SvaraRadera