torsdag, oktober 28, 2010

Frisör, shopping och barnvakt...

Ja mycket ska man hinna med även fast man är ledig från jobbet, hihi.. Var tillbaka hos frisören idag och slängde i lite mera röda slingor då jag inte var nöjd med det när jag var där i början på månaden. Men det tog nästan 2 veckor till att jag ringde, vill inte vara någon som klagar, men det blir ju en del pengar så ja är man inte nöjd så är det bäst att göra något åt det.
NU ÄR JAG NÖJD =)
Efter att har avnjutit en stund i frisörstolen så blev det lite shopping. Denna gången kände jag mig riktigt nöjd med att gå hem i från stan, hade ett par stövlar, ett par byxor med mig hem ;)


Efter shoppingen underhöll jag goaste Tilde, såå mysigt vi hade det =)

Kvällen har gått till att förberedda och maskerat för att ta fatt i penseln och börja måla imorgon, jippi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar