torsdag, september 30, 2010

hmm...

Hoppla hoppla

Känns verkligen som jag skrivit i förra inlägget att lite torka har man nog allt, det händer inte så mycket så att säga..
Men ett konstaterande är nog att nu har hösten kommit, ruggigt och kallt på mornarna, frost natten till igår...ja då börjar sommaren ta slut, bara till att inse det.,
Denna veckan har varit mycket, möten hit och möten dig, blir klart lite så när terminerna har kommit igång och man är på två jobb...
Trivs himla bra på ställena som jag är, jättekul, precis som om man varit där innan. I o för sig, på det ena stället har jag ju varit innan, men på fritids, aldrig. Det är hur kul som helst. Trevlig barngrupp och personal, gör jättemycket. Blir lite annat med större barn, som i måndags så gick jag och några barn ner till badhuset en sväng, jättemysigt...
Dagen idag bjöd mig på lite extra sovmorgon, börjar kl 13. Sen ikväll tror jag det blir en liten sväng ner på stan. Tjejer ni har väl inte glömt att det är tjejkväll i Värnamo 18-21, många fina erbjudande =)

Ha en mysig dag...

1 kommentar:

  1. Vad du ligger i två jobb!!! Skönt att du trivs. Hoppas du hittade en massa fynd på stan.

    Ses på Lördag! Kram!

    SvaraRadera