onsdag, augusti 26, 2009

Onsdag...

Japp dethär är hunden som vi passar denna gången, Petzon var namnet. Väldigt mysig hund, jag gör inte en mänska förnär, ja kanske ska man säga att vi inte har haft några problem med de vi har passat...Men kanske beror det på "matte o husse", hihi...
Skönt att ha lite sällskap när man går hemma, men det är väl alltid så när man har tänkt att "hjälpa" någon med nåt så sker det andra saker....
Igår jobbade jag o idag ska jag göra det med några timmar...men gårdagen hade gått bra, han blev så glad när jag kom hem på lunchrasten o klart det är ju alltid lite positivt.

Annars så går dagarna bra här, känns lite skönt o jobba lite, kände lite farligt bara, man kom in i det så fort igen, både med rutiner o barn, en liten fördel är det ju klart när man hamnar på den avdelningen som man slutade sitt vik på i somras.
Men men ,som sagt jag ska jobba några timmar idag oxå , börjar 11.30...sen får vi se vad det leder till, kanske blir längre o klart nä det är ju inte negativt.
Läget kan man väl annars säga att det är "under kontroll", det händer inte så mycket, helgen var lugn, hämtade Petzon på söndagem o det gick oxå jättebra, han hoppade in i bilen som ingenting....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar