fredag, februari 04, 2011

Hmm...

Slask och blask, vet inte riktigt vad man ska säga..Snön som låg på marken imorse kändes HELT onödigt, bara en massa tungt vatten...Å nu har vi barmark igen och regn om slår mot rutan.
Men vi vill väl att våren ska börja visa sig snart?

Denna veckan har bara flugit förbi, men känns ändå som om man är en dag efter, så ja bara torsdag idag...Brukar ju kanske vara så att man börja nytt jobb en måndag, men denna gången var det en tisdag.
Allting hitills känns bra, är mycket nytt och komma in i , deras rutiner och lära känna deras barn. Annars är det vardagliga sysslorna likadana överallt på förskolorna, oftast får man väl kanske säga.

Helgen blir väldigt lugn, jag ska inte göra många knop har jag bestämt mig för, vila ryggen min som inte vill som jag.Ska på massage igen på onsdag nästa vecka och samtidigt få lite ryggövningar att göra hemma.Sen blir det nog stående massage 1 gång i månaden tror jag...

Trevlig helg på er alla...

1 kommentar:

  1. Skönt att det känns bra på nya jobbet :) Men ännu skönare låter det med massage, det ska jag unna mig när magen är platt igen ;)

    Kramis!

    SvaraRadera