lördag, augusti 14, 2010

High Chaparal...200 inlägg

Lördagen idag har bjudit på nåt som jag säkert inte har gjort på 15-20 år sen...Vi har varit på High Chaparal. Jag , Magnus, hans faster Annika och hennes gubbe Per-Erik.



När vi åkte hem så sa både jag och Magnus "varför har vi inte gjort detta innan?" Jo vad tror ni svaret kan vara??Det ligger för nära där man bor.
Vi tajmade in så vi fick se alla shower en gång utan ens att planera vart vi skulle gå..utan när vi gick förbi där showen var så tittade man på klockan och ja det är ju snart showen är...

Det var Wilda Western,
det var indianer,


det var mexico,


det var tågresa (vi blev rånade..hua) läskigt, hihi

1 kommentar:

  1. Kan tänka mig att ni hade det trevligt. Jag hade också en liknande känsla när jag var där i somras, men det är nog sant det ligger nog för nära.

    Kram!

    SvaraRadera