fredag, januari 22, 2010

Läkaren...

...var jag hos idag..
Gör det kort....
Det kommer att bli en operation nu i mars/april, konstruktion på mitt främre korsband. Han berättade lite hur den skulle gå till o ja vad ska man säga..man kan ju ingenting, litar ju på läkarna.Jag kommer att ha 2 skruvar i knät framöver iaf som håller ihop det nya ledbandet.
Han nämnde lite oxå att jag kanske inte kan gå tillbaka till det jag gör idag, iaf inte jobba på småbarnsavd..
Men ingenting är omöjligt som jag sa med ett litet leende på läpparna =)
Kommer att ta en längre tid att "komma tillbaka" o bygga upp styrkan igen, men det kanske det är värt o sen nämnde han lite att jag kommer eventuellt att tappa känslen lite under knäskålen med tanke på att där sitter små små nervtrådar som man knappt ser..
Men är det det lilla så kan jag hellre leva med det, bara det blir bättre i mitt knä.

Vi ska ju ut i sommar oxå , Magnus ska ju köra racerbil =) Å ingenting kan stoppa det, hihi.. Nepp detta ska inte kanske stoppa hela säsongen för honom..Vi ska ju ut i Europa o tävla *ler*
Älskar dig Magnus <3

Uppdatering på garderoben kommer, den är inte riktigt klar...Det fattas en gavel, tyg och lite smått och gott.Men jag lovar att det kommer bilder...

2 kommentarer:

  1. Nej, men du det här låter inte roligt. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra och att det blir till det bättre.
    Kram på dig gumman!

    SvaraRadera
  2. usch, det låter inte roligt men hoppas det blir bra sedan.

    kram
    A-L

    SvaraRadera