tisdag, november 10, 2009

Ny vecka, nya saker...

Idag är det Tisdag...

Helgen är förbi och den var jättebra ;) Blev kanske lite dyr, men vadå, hallå det gäller väl o spendera pengar medans man lever, hihi..Är det inte så?
Lite bilder på vårat nya åk nästa sommar...

De två nedersta bildern är i bodelen, helt fantastiskt gjort, tagit vara på varje utrymme, så ja dethär känns väldigt bra, kan jämföra lite med en liten husbil ;)
Så nu är det att planera hur det ska se ut i lastutrymmet, men det överlåter jag till Magnus ;)

Denna veckan har jag väl lite , ja vad ska man säga "längtat efter". Ska till läkaren på Torsdag, ska få min 2:a o sista spruta, sen var det stopp..Hjälpte inte denna så var det ingen idé med flera, o jag tackar för det egentligen , är inget o leva på kortisonsprutor hela livet, eller några år framöver och framförallt inte om det inte hjälper.
Har med mig 4 sidor med frågor som jag fick hem på posten, ang lite hur jag upplever knät i olika situationer...Uha, det var verkligen till att tänka till när man fyllde i...Kommer med uppföljning om hur det gick i slutet på veckan.

2 kommentarer: